Πέμπτη, 8 Νοεμβρίου 2012

4ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ



4ο  ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (2ο ΣΤΑΔΙΟ)                                       ΡΟΛΟΙ:             
Στόχος:
ü  Να εξασκηθούν στη συγκέντρωση δεδομένων από πρωτογενείς πηγές.
ü  Να μεταφέρουν τα στοιχεία που κατέγραψαν σε γραφήματα.
ü  Να εξοικειωθούν με τη χρήση των  πινάκων .
ü  Να διαπιστώσουμε ποιες διαφημίσεις προβάλλονται συχνότερα από την τηλεόραση. 

Α) Κάθε μέλος της ομάδας σας αναλαμβάνει να παρακολουθήσει τις διαφημίσεις που προβάλλονται κατά τη διάρκεια ενός διαφημιστικού διαλείμματος και να συμπληρώσει τον παρακάτω πίνακα(1) , καταγράφωντας  από σήμερα και μέχρι το επόμενο μάθημα, τις διαφημίσεις που θα μεταδοθούν το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, από το κανάλι που θα επιλέξετε (περιγραφική έρευνα).
 Προσοχή! Κάθε ομάδα επιλέγει διαφορετικό τηλεοπτικό σταθμό και φροντίζει να μη συμπέσουν οι ώρες καταγραφής των δεδομένων, μεταξύ των μελών της (διαθέσιμος χρόνος 15΄)

Β) Μεταφέρετε τα στοιχεία που συγκεντρώσαν όλα τα μέλη της ομάδας στον πίνακα (2) που σας δίνεται, υπολογίζοντας τον αριθμό των διαφημίσεων ανά κατηγορία, για να διαπιστώσουμε ποιες μεταδίδονται συχνότερα. Να αναφερθεί ποια  διαφήμιση  προβλήθηκε περισσότερο, καθώς και η μέγιστη και η ελάχιστη διάρκεια διαφήμισης (διαθέσιμος χρόνος 10΄)

Γ)  Στη συνέχεια επεξεργαζόμαστε στατιστικά τα δεδομένα μας και δημιουργούμε γραφήματα (διαθέσιμος χρόνος 15΄)

Δ) Παρουσιάστε τις απαντήσεις σας στις υπόλοιπες ομάδες (διαθέσιμος χρόνος )

Ε) Συγκρίνετε τις απαντήσεις των διαφορετικών ομάδων στην ολομέλεια , για την εξαγωγή των τελικών συμπερασμάτων (διαθέσιμος χρόνος 15΄)


ΠΙΝΑΚΑΣ 1  ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ (κατά τη διάρκεια ενός διαφημιστικού διαλείμματος)

        ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:
        ΚΑΝΑΛΙ:

                     ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ:                                              ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ:

Α/Α
ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ                      (π.χ :  παιχνίδια)

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10





ΣΥΝΟΛΟ

-           




ΠΙΝΑΚΑΣ 2  ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΑΡΙΘΜΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ / ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

        ΟΜΑΔΑ:
        ΚΑΝΑΛΙ:





Α/Α
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΠΟΥ ΜΕΤΑΔΟΘΗΚΑΝ
 (το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα)
ΠΡΟΪΟΝ  :                                                        (που διαφημίστηκε περισσότερο)
ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ  ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ:
ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ  ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ:

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10





ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου